Betere service voor klanten van webwinkel Zalando

Nieuws

0 Reacties

De logistieke service van de webwinkel Zalando zal voor de consumenten in Nederland binnenkort sterk verbeteren. Aan het einde van het jaar 2013 zullen de in de webwinkel bestelde goederen namelijk vanuit een eigen magazijn worden geleverd. Het magazijn bevindt zich in de Duitse plaats Mönchengladbach. De countrymanager van Zalando heeft laten weten dat door dit eigen magazijn voor de consumenten in Nederland te gebruiken, de logistieke service verbeterd zal worden.

De service zal niet alleen beter worden, maar ook sneller. De consumenten in Nederland die bestellingen doen in de webwinkel Zalando kunnen dus binnenkort rekening houden met een verbeterde service. De webwinkel Zalando richt zich de komende tijd op het verbeteren van de infrastructuur, waarbij vooral het logistieke en it deel de nodige aandacht zullen krijgen.

In Erfurt bevindt zich al een fulfilment center. Dit magazijn wordt gebruikt om meer dan tachtig procent van de bestellingen uit te voeren, waarbij de producten vanuit Erfurt worden verzonden. In twee andere plaatsen in Duitsland bevinden zich magazijnen van logistieke partners in de omgeving van Berlijn. Het nieuwe verzendcentrum van webwinkel Zalando zal nog voor het nieuwe jaar begint in Mönchengladbach in gebruik worden genomen. De bestellingen zullen dan een minder lange route hoeven af te leggen om de consument afgeleverd te worden. Het magazijn in Mönchengladbach ligt bijvoorbeeld maar op vijfendertig kilometer afstand van Roermond.

Op dit moment bedraagt de wachttijd na een bestelling te hebben gedaan in de webwinkel Zalando op een gemiddelde tussen de drie en vijf dagen. Wellicht dat deze leversnelheid dus verkort wordt met de komst van het nieuwe magazijn in Mönchengladbach.

Leave a Reply

 

Je moetingelogdzijn om te reageren.